2008/12/28

TOPP 5 VIKTIGA UNGDOMSKULTURER

1. GOTH - "Jag röker opium, dricker rödvin och ser för jävlig ut i mina antika spets- och läderkläder"


2. WIGGERS- "Jag röker gräs, dricker bärs och ser för jävlig ut i mina svindyra amerikanska kläder"


3. CASUALS - "Jag tar tjack, dricker lager och ser för jävlig ut i mina svindyra engelska kläder"


4. HIPSTERS - "Jag dricker vad som bjuds, har en bajskorv från Williamsburg som jag köpt för 5000 dollar och ser för jävlig ut i mina svindyra vintage Ralph Lauren-kläder"


5. GUIDOS - "Jag dricker redbull, har en bajskorv från Jersey utsmetad i ansiktet och ser för jävlig ut i mina Dolce & Banana-kläder"

5 kommentarer:

  1. hahaha, klockrent!:)

    guidos kallas även för the orange people!:D

    SvaraRadera
  2. patetiskt och omoget.

    Du måste ha ett miserabelt liv.

    SvaraRadera